Pandemia COVID-19 a działania marketingowe firmy
Sytuacja epidemiologiczna w naszym kraju jest bardzo dynamiczna. Nie mamy pewności, czy nie dojdzie do pełnego lockdownu przez postęp pandemii COVID-19. Dla wielu branży byłoby gwoździem do trumny i równoznaczne z zamknięciem biznesu.
Narzędzia wspomagające monitorowanie efektów strony internetowej
Posiadasz stronę internetową i nie wiesz jak monitorować wyniki swoich działań oraz gdzie szukać narzędzi, które pomogą uzyskać jeszcze lepsze rezultaty? Poznaj te podstawowe, które najbardziej sprawdzone i co ważne – bezpłatne.
Czym jest linkowanie wewnętrzne i co może dać Twojej stronie [VIDEO]
We wcześniejszych artykułach mówiłam o pozyskiwaniu linków zewnętrznych, jednak linkowanie wewnątrz naszej strony jest bardzo ważne pod kątem pozycjonowania, a także może mieć wpływ na zyski firmy.
Personal branding online – narzędzia do budowania marki osobistej w internecie [VIDEO]
Personal branding zyskuje na popularności, dlatego potencjał marki osobistej wykorzystywany jest również w internecie. Jakie narzędzia mogą być pomocne w budowaniu wizerunku online?