Relinkowanie, czyli jak może pomóc Ci Twoja konkurencja?
Działania linkbudlingowe są jednym z elementów działań w każdej skutecznej strategii SEO. Nie trzeba nikogo (wśród osób doświadczonych w działaniach SEO) przekonywać do tego, że obecność odnośników do strony internetowej wpływa na jej widoczność. Leży to u podstaw oceny rankingowej Google – od początku działania wyszukiwarki.
Copywriting w biznesie na semKRK#17 online
17 edycja semKRK online skierowana była do właścicieli firm, agencji marketingowych, działów marketingu, freelancerów oraz wszystkich, którzy śledzą branżę marketingu internetowego. Wśród poruszonych tematów pojawiły się Google ADS, Google Analytics, E-commerce, SEO oraz Content Marketing. Jednym z prelegentów był Piotr Polok, który przybliżył uczestnikom rolę i pozycję copywritingu.
SemKRK powraca na ekrany. 17 edycja już niebawem!
17 czerwca odbędzie się kolejna edycja semKRK, której towarzyszyć będzie 12 ekspertów z branży SEO i SEM. Wśród prelegentów pojawi się Piotr Polok – nasz content manager i copywriter.
Proofreading – istotny element w tworzeniu treści
Prowadzisz bloga firmowego lub hobbystycznie i często dopiero po publikacji widzisz błędy? Czytasz opublikowany tekst i czujesz, że coś nie gra w treści?