Copywriting w biznesie na semKRK#17 online
17 edycja semKRK online skierowana była do właścicieli firm, agencji marketingowych, działów marketingu, freelancerów oraz wszystkich, którzy śledzą branżę marketingu internetowego. Wśród poruszonych tematów pojawiły się Google ADS, Google Analytics, E-commerce, SEO oraz Content Marketing. Jednym z prelegentów był Piotr Polok, który przybliżył uczestnikom rolę i pozycję copywritingu.
Proofreading – istotny element w tworzeniu treści
Prowadzisz bloga firmowego lub hobbystycznie i często dopiero po publikacji widzisz błędy? Czytasz opublikowany tekst i czujesz, że coś nie gra w treści?
Narzędzia wspomagające monitorowanie efektów strony internetowej
Posiadasz stronę internetową i nie wiesz jak monitorować wyniki swoich działań oraz gdzie szukać narzędzi, które pomogą uzyskać jeszcze lepsze rezultaty? Poznaj te podstawowe, które najbardziej sprawdzone i co ważne – bezpłatne.
Dlaczego warto zastosować długi ogon? Poznaj long tail [VIDEO]
Co to jest długi ogon i dlaczego warto go zastosować? Jak zacząć i na czym się skupić planując stworzenie opisy z wykorzystaniem long tail? To temat trzynastego odcinka serii porad dla przedsiębiorców stworzonego przez specjalistów z Redelement.pl
Jak reklamować biznes, który posiada wiele lokalizacji? [VIDEO]
Jedenasty odcinek porad dla przedsiębiorców poświęciliśmy reklamie biznesu, który posiada kilka oddziałów. Co należy zrobić i o czy pamiętać, by zdobyć pierwszą stronę wyników wyszukiwania na „lokalne” słowa kluczowe?
Dlaczego warto reklamować firmę w internecie? [VIDEO]
W dziewiątym odcinku materiałów skierowanych do przedsiębiorców poruszamy temat reklamy w internecie. Co to jest Google Ads i czym różni się od pozycjonowania oraz jakie są modele rozliczeń ze specjalistami od marketingu online?
Dlaczego warto reklamować się na błędnie wpisywane słowa kluczowe [VIDEO]
Słowa kluczowe wpisywane z błędami w okienko wyszukiwarki również mogą zwiększyć ruch na twojej stronie internetowej.
Brief marketingowy – dlaczego bez niego nie pracuję? [VIDEO]
Brief marketingowy to temat piątego odcinka porad dla przedsiębiorców. Co to za dokument i dlaczego jest tak istotny w działaniach reklamowych?
Opisy w sklepie internetowym – jakie powinny być? [VIDEO]
W trzecim odcinku porad skierowanych do przedsiębiorców opowiadamy, jak powinny wyglądać opisy na stronie sklepu internetowego.
Dlaczego warto prowadzić bloga dla sklepu internetowego lub strony usługowej [VIDEO]
W pierwszym odcinku porad skierowanych do przedsiębiorców dowiesz się, dlaczego warto prowadzić bloga dla sklepu internetowego lub strony usługowej.
- 1
- 2