Copywriting w biznesie na semKRK#17 online
17 edycja semKRK online skierowana była do właścicieli firm, agencji marketingowych, działów marketingu, freelancerów oraz wszystkich, którzy śledzą branżę marketingu internetowego.
Proofreading – istotny element w tworzeniu treści
Prowadzisz bloga firmowego lub hobbystycznie i często dopiero po publikacji widzisz błędy? Czytasz opublikowany tekst i czujesz, że coś nie gra w treści?
Narzędzia wspomagające monitorowanie efektów strony internetowej
Posiadasz stronę internetową i nie wiesz jak monitorować wyniki swoich działań oraz gdzie szukać narzędzi, które pomogą uzyskać jeszcze lepsze rezultaty? Poznaj te podstawowe, które najbardziej sprawdzone i co ważne – bezpłatne.
Dlaczego warto zastosować długi ogon? Poznaj long tail [VIDEO]
Co to jest długi ogon i dlaczego warto go zastosować? Jak zacząć i na czym się skupić planując stworzenie opisy z wykorzystaniem long tail? To temat trzynastego odcinka serii porad dla przedsiębiorców stworzonego przez specjalistów z Redelement.pl
Jak reklamować biznes, który posiada wiele lokalizacji? [VIDEO]
Jedenasty odcinek porad dla przedsiębiorców poświęciliśmy reklamie biznesu, który posiada kilka oddziałów. Co należy zrobić i o czy pamiętać, by zdobyć pierwszą stronę wyników wyszukiwania na „lokalne” słowa kluczowe?
Dlaczego warto reklamować firmę w internecie? [VIDEO]
W dziewiątym odcinku materiałów skierowanych do przedsiębiorców poruszamy temat reklamy w internecie. Co to jest Google Ads i czym różni się od pozycjonowania oraz jakie są modele rozliczeń ze specjalistami od marketingu online?
Dlaczego warto reklamować się na błędnie wpisywane słowa kluczowe [VIDEO]
Słowa kluczowe wpisywane z błędami w okienko wyszukiwarki również mogą zwiększyć ruch na twojej stronie internetowej.
Brief marketingowy – dlaczego bez niego nie pracuję? [VIDEO]
Brief marketingowy to temat piątego odcinka porad dla przedsiębiorców. Co to za dokument i dlaczego jest tak istotny w działaniach reklamowych?
Opisy w sklepie internetowym – jakie powinny być? [VIDEO]
W trzecim odcinku porad skierowanych do przedsiębiorców opowiadamy, jak powinny wyglądać opisy na stronie sklepu internetowego.
Dlaczego warto prowadzić bloga dla sklepu internetowego lub strony usługowej [VIDEO]
W pierwszym odcinku porad skierowanych do przedsiębiorców dowiesz się, dlaczego warto prowadzić bloga dla sklepu internetowego lub strony usługowej.
- 1
- 2