Opisy w sklepach internetowych – jak wykorzystać ich potencjał
Kwitnie handel w internecie. Producenci i dystrybutorzy, prowadzący do tej pory tylko punkty stacjonarne, chcą dotrzeć do nowych klientów i tworzą swoje sklepy internetowe.
Duplicate content – co to jest i jak go uniknąć?
Co oznacza pojęcie „duplicate content” i dlaczego może poważnie zaszkodzić stronie internetowej? Jak stworzyć treść, by była zgodna z wytycznymi wyszukiwarki i gdzie sprawdzić jej unikalność?
Dlaczego warto prowadzić bloga na stronie firmowej?
Zanim użytkownik zdecyduje się na produkty lub usługi, chce wiedzieć o nich wszystko. Potrzebuje on porady i szuka informacji o zastosowaniu. Warto więc mieć przygotowane odpowiedzi.
Jak powinna wyglądać współpraca z copywriterem?
Zdajemy sobie sprawę, że to od copywritera wymaga się kreatywności i takich treści, które od razu zaczną sprzedawać, a dodatkowo będą nominowane do Pulitzera.
Co powinno znajdować się w tekście?
Dlaczego tytuł tego artykułu jest przewrotny? Dlatego, że nie powiem o tym, jak go napisać, ale wskażę, jak powinien wyglądać.
Jaki jest ten Content Marketing?
Nie ukrywam, że inspiracją do napisania tego tekstu były dla mnie rozmowy z mniej lub bardziej świadomymi w temacie reklamy internetowej klientami.
Optymalizacja tekstu pod wymagania wyszukiwarki
Słowa mają wielką moc. Chwalą, ranią, sprzedają, informują, recenzują. I choć same świetnie sobie radzą, to potrzebują pomocy, aby stać się nie tylko jeszcze silniejsze, ale przede wszystkim dostrzegane przez odbiorców.
Jak pisać wysokiej jakości teksty na potrzeby Content Marketingu
Wartościową treść tworzy się godzinami, dlatego tekstu nie da się napisać w pięć minut.
Jak pisać teksty, które konwertują?
Jakich elementów użyć, by zbudować dobrą treść? Jak pisać teksty, które konwertują? Na co zwrócić uwagę siadając do pisania artykułu?
- 1
- 2